Odpowiedzi

2010-01-09T16:06:40+01:00
2010-01-09T16:07:03+01:00
200g mąki
200g soli
125 cm3 wody
Mąkę wymieszaj z solą i dodawaj wodę (tyle aby masa była plastyczna ale nie zbyt rzadka), wyrabiaj 5-10 minut.
Jak byś mogła daj najlepsze.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T16:08:28+01:00
200g maki i 200 g soli
125 cm³ wody
przygotowanie: wszystko wsypac do miski i dolewac stopniowo wode. Ugniatac (wyrabiac) ok. 5 min. Masa gotowa;]
zycze milego lepienia ;p