PROSZĘ POMÓŻCIE DAJĘ 39 PUNKTÓW

Określ typ podanych wypowiedzeń
a)Rozumiem
b)Halo?
c)Uwielbiam pyszne czekoladowe lody z bitą śmietaną
d)Pójdziemy do kina albo na spacer
e)Nie do wiary!
f)Dziecko się śmieje
g)Czy zgadzasz się ze mną ?
h)Nad daleką linią horyzontu ujrzeliśmy ostatnie blaski zachodzącego słońca
i)Pada deszcz
j)Na ramię broń!

:*

3

Odpowiedzi

2010-01-09T16:09:48+01:00
1.Oznajmujący
2.Pytający
3.Oznajmujący
4.Oznajmujący
5.Wykrzykujący
6.Oznajm
7.Pytaj
8.Oznajm
9.Oznajm'
10.Rozkazujący
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T16:12:15+01:00
Zdanie:
a) oznajmujące
b) pytające
c) twierdzące
d) oznajmujące
e) wykrzyknienie
f) twierdzące
g) pytające
h) oznajmujące
i) twierdzące
j) rozkazujące.

:)
42 3 42
2010-01-09T16:13:08+01:00
A) oznajmujące
b) pytające
c) oznajmujące
d) oznajmujące
e) wykrzyknikowe
f) oznajmujące
g) pytające
i) oznajmujące
i) oznajmjące
j) rozkazujące

nie jestem pewna czy dobrze, ale chyba coś takiego:)
15 3 15