Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T16:08:58+01:00
Ponieważ był bardzo niski. (dawniej nie mierzono w metrach, ale w łokciach.)
1 5 1
2010-01-09T16:09:35+01:00
Król Łokietek był niskiego wzrostu, więc tak go nazwano :) By najmniej ja tak słyszałam.
1 5 1
2010-01-09T16:13:16+01:00
Krol łokietk miał takie przezwisko gdyz miał niepozorna budowe ciał ,a mianowicie był badzo niski.a łokietk dlatego ze niektorym ludziom dosiegał do łokci i tak własnie go nazWANO.



PZDR
LICZE NA NAJ:]
2 5 2