Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T16:16:57+01:00
X- Kasia
y- Marek

x + y = 70
x + 4 = y - 3

x = 70 -y
x-y= -3 - 4

x= 70 - y
70 - y - y = -7

x= 70 - y
- 2y = -7 - 70

x= 70 - y
-2y= -77 /: (-2)

x= 70 - y
y= 38,5

x= 70 - y
y= 38,5

x=31,5
y= 38,5

Odp: Kasia waży 31,5kg a Marek 38,5kg.
1 5 1
2010-01-09T16:18:55+01:00
Waga wspólna- 70 kg.
Kasia- x-4
Marek- x+3
x-4+x+3=70
2x=70+4-3
2x=71
x=35.5

Kasia waży 35.5-4=31.5 kg
Marek waży 35.5+3=38.5 kg
Razem wychodzi 70 kg.
2010-01-09T16:19:06+01:00
X - waga Kasi = ?
y - waga Marka = ?
x + y = 70
x + 4 = y - 3
x + y = 70
x - y = - 7
dodajemy stronami
2x = 63
x = 31,5 kg
x + y = 70
31,5 + y = 70
y = 70 - 31,5 = 38,5
Kasia waży 31,5 kg , a Marek 38,5 kg