Heh. ;] To raczej nie jest praca domowa. x'd.
Wiecie może, jaki program ma funkcję, że jedna rzecz może być kolorowa, a reszta czarno biała ? ;D (w miarę łatwy w obsłudze. ;))
eem. ^^ No, inaczej Wam tego nie umiem wytłumaczyć. ;q

* np. takie zdjęcia, jakie są w załączniku. ;]

z góry dziękuję. ;]

ps. dam naj. za najlepszą. x'd.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T16:16:10+01:00
Myślę, że dobrym programem będzie picassa..
Hm.. No ja używam jej i są tam takie funkcje umożliwiające robienia takich zdjec :)

Pozdrawiam.
Mam nadzieje, ze pomogłam,.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T20:04:00+01:00