Ala,Krysia i Basia zabrały na plażę jeden aparat fotograficzny.Umówiły się,że każda z nich zrobi tyle samo zdjęć,czyli po 12.Kiedy odebrały od fotografa "stykówkę",okazało się,że wszystkie zdjęcia udane.Na każdym ze zdjęć były dwie dziewczynki ,bo trzecia robiła te zdjęcia.Ile odbitek trzeba zrobić,żeby każda z dziewczynek miała te wszystkie zdjęcia,na których ją widać?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T16:26:48+01:00
2010-01-09T16:35:06+01:00
Jak jedna robiła zdjęcia to dwie pozowały czyli:
Krysia Basia Ala
12 12 12
np.
Basia zrobiła zdjęcia Krysi i Ala czyli nie było jej na tych zdjęciach
12+12=24

Odp: Każda z nich musi zrobić po 24 odbitek.