Odpowiedzi

2010-01-09T16:22:22+01:00
Nie wiem ale trójpolówka to są trzy pola ozime,jare i ugór
morze rodzajem uprawy
11 1 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T16:25:30+01:00
Trójpolówka to pozostawianie pola odłogiem żeby "odpoczęło" sobie. Płodozmian - to obsadzanie tego pola specjalnymi roślinami, które potem trzeba zaorać, żeby zwiększyć zasób minerałów w glebie
7 4 7
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T16:33:43+01:00
Chyba różnią one się tym że Płodozmian- system zagospodarowania ziemi uprawnej
,a Trójpolówka, system uprawy ziemi różnią się tym że Płodozmian zagospodarowania ziemi a Trójpolówka, system uprawy


Tak przynajmniej mi się wydaje.

Pozdrawiam :)
5 2 5