Odpowiedzi

2009-09-22T21:06:32+02:00
1. Alarm w szkole ogłaszany jest z reguły, kiedy:
- powstanie pożar
- pojawieni się niebezpieczna substancja chemiczna
- jest zagrożenie bombą

2.
- słuchanie i wykonywanie poleceń
- po przerwaniu lekcji należy udać się z nauczycielem we wcześniej ustalone miejsce, zostawiając wszytskie swoje rzeczy na miejscu
1 4 1
2009-09-22T21:56:26+02:00
1). Alarm w szkole ogłasza się w przypadku pożaru, zagrożenia bombowego jak również w przypadku trzęsienia ziemi.

2). Na przykładzie pozaru w budynku:
-zamknięcie okien w gabinetach
-gęsiego należy kierować się do najbliższego wyjścia ewakuacyjnego
-nauczyciel zabiera dziennik lekcyjny w celu podliczenia frekfencji
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T22:50:49+02:00
Młodzież, która znajduje się w szkole podczas ogłoszenia alarmu, musi podporządkować się zaleceniom nauczyciela w klasie, a po jej opuszczeniu - dyrektora szkoły.Uczniowie powinni natychmiast, spokojnie i bez paniki, spakować swoje rzeczy i opuścić pomieszczenia szkolne, by udać się do schronu, budowli ochronnych lub przewidzianych w planach OC szkoły wyznaczonych miejsc