Odpowiedzi

2010-01-09T16:43:49+01:00
Pieski małe dwa,
poszły raz na łączkę
i znalazły tam,
odrąbaną rączkę
A raczka ta,
tylko jeden palec ma.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T16:44:03+01:00
Zakończenie szkoły
raz..dwa...trzy
1.Na lekcję znów spóźniłeam się
w-f men cham stresuje mnie
szukam zeszytów,gdzieś zgubiłam je
to znowu szkoła,co za straszny dzień
2.Całą noc wczoraj zakówałam
zdycham już,bo mało spałam
siedzę w klasie mam już dość
jak dzwonek nie zadzwoni,rozwalę coś

[ref.]Mam dość!Tej szkoły już
Mam dość!Chcę złapać luz
Mam dość!Nie chcę uczyć się
Mam dość!Na imprezę chcę

Mam dość !Tej szkoły już
Mam dość!Chcę złapać luz
Mam dość!Nie chcę uczyć się
Mam dość!Na imprezę chcę


MAM DOŚĆ!!!!!!!

TO JEST PIOSENKA Z takiego FILMU NA DINEY XD-to był 1 z tą piosenka
2 5 2