Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T16:39:43+01:00
Stwierdzenie "lepiej ofiarować wędkę niż rybę" znaczy, ze lepiej dac bezrobotnemu narzedzie do pracy za pomoca, ktorego zapracuje na jedzenie niz gotowy pokarm. W ten sposob pokazemy mu, ze trzeba tylko troche checi by poprawic swoj los. Tym samym nauczy sie on, ze trzeba cenic cudza prace i szanowac czyjś wysilek.
13 3 13
2010-01-09T16:40:34+01:00
Lepiej dać mu prace niż pieniądze z nic ,bo pójdzie i przepije.
Jak da mu się pieniądze to nie będzie miał do nich "szacunku" i wyda na byle co , a jeżeli zarobi to dokładnie przemyśli na co to wydać i czy to mu jest potrzebne
10 3 10