Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T21:12:19+02:00
1,2 + ⅚=?
4,8- 1⅓= 4 8/10 - 1 1/3= 4 24/30- 1 10/30= 3 14/30= 3 8/15
33,3+ 1 1/3 + 1,25= 34, 55+ 1 1/3= 35, (8)
2,25- 1 1/3- 1,5 = 2 1/4 - 1 1/3 - 1 1/2= 2 3/12 - 1 4/12 - 1 6/12= - 7/12
2009-09-22T21:17:05+02:00
6/5+⅚ = 36/30 + 25/30 = 61/30 = 2 i 1/30
48/10 - 4/3 = 144/30 - 40/30 = 104/30 = 3 i 14/30
100/3 + 1/3 + 125/100 = 10 000/300 + 100/300 + 375/300 = 10 475/300 = 34 i 11/12
225/100 - 4/3 - 3/2 = 675/300 + 400/300 + 450/300 = 1525/300 = 5 i 1/12