Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T16:53:29+01:00
Młoda, utalentowana, roztrzepana marzycielka, nieuważna a za razem czuła i żartobliwa osóbka, która swoją osobą przyciągała do siebie ludzi. Za każdym razem przeżywała wspaniałe przygody i poznawała coraz to nowszych przyjaciół. Nie obchodząc się bez tarapatów w które łatwo jej było wpaść żyła niesamowitą miłością do swoich opiekunów i przyjaźnią która od pory zamieszkania na Zielonym Wzgórzu nie opuszczała jej. Dziewczyna którą rozpierała pozytywna energia, chęć życia i pomocy innym.
2010-01-09T16:53:56+01:00
Ania to główna bohaterka książki ''Ania Z Zielonego Wzgórza.'' Jest miłą dziewczyną.potrafi wybrnąć z wszystkich problemów.Jest średniego wzrostu o rudych włosach i szaro zielonych oczach.gdzy była młodą dziewczyną to ubierała się w brzydkie i nie modne , a na dodatek obcisłe sukienki ,była bardzo chuda . Parę lat później , gdy miała 16 lat ubierała się w skromne ale gustowne ciuchy.Jej włosy nabrały kasztanowego koloru i sylwetka nabrała już normalnego wyglądu a nie kościstego.Była ona wrażliwa , inteligentna a zarazem pracowita.Jest bardzo energiczna i gagatliwa uzdolniona literacko z nadużyciem efektownych wyrażeń.Jej hobby to czytanie książek .