Odpowiedzi

2010-01-09T16:42:52+01:00
Warto rozmawiać ponieważ starszy może udzielić ci jakiejś dobrej rady gdy masz kłopot, zrozumie cie i nie wyśmieje jak młodzież . Ja bym chciał porozmawiać o dziewczynach XD
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T16:44:23+01:00
Z dorosłymi warto porozmawiać na wiele tematów (oczywiście tylko z tymi,którzy mają jakąś wiedzę i doświadczenia życiowe) , ponieważ dają nam dobre wskazówki , są bardziej ambitniejszym i niekiedy rozważniejszym towarzystwem , niż nasi koledzy i koleżanki . Dają dobre rady , zawsze są chętni do pomocy.

Ja zawsze chciałam porozmawiać na temat szkół wyższych , jaką szkołę należy wybrać,aby edukacja była zgodna z tym,co chcemy robić w przyszłości.
Dobrym tematem mogą być również problemy w szkole , sytuacje zagrożenie (oceny) , co zrobić , żeby wybrnąć .
3 5 3
2010-01-09T16:44:36+01:00
Z dorosłym warto rozmawiać ponieważ często widzą inaczej Twój poważny problem i mogą Ci pomóc. Są bardziej doświadczeni i mądrzejsi, inaczej patrzą na świat, a więc inaczej patrzą na Twoje problemy ;)

Ja osobiście lubię rozmawiać o wszystkich z dorosłymi. Warto ich chociaż czasem posłuchać bo mają ciekawe tematy np. ze starszą osobą lubię rozmawiać o przeszłości, historii Polski.
5 4 5