Odpowiedzi

2010-01-09T16:46:50+01:00
54 km/h = 15m/s

a=v/t = 15 m/s /2 s = 7,5 m


(dzielenie i wzór pod kreską ułamkową)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T16:47:03+01:00
W samochodzie jadącym z prędkością v = 54 km/h "zgasł silnik" i samochód zatrzymał się po upływie 2s. Jaką odległość przebył samochód (ruchem jednostajnie opóźnionym) do zatrzymania samochodu?

Dane Szukane
V=54km/h =15m/s a=?
t=2s

a=v:t
a=15m/s :2s
a=7,5 m /s²
2 3 2