Krzyżówka

1składnik kości i zębów (6 liter)
2pierwjastek,który ma duży wpływ na twój wzrost (3 litery)
3jego niedobór powoduje pruchnicę zębów (5 liter)
4.Pierwiastek umożliwiający transport tlenu.(6 liter)
5.Produkt zawierający dużo wapnia (5 liter)
6.Jeden ze skutków niedoboru magnezu(7 liter)
7.Związki organiczne występujące w dużej ilości w warzywach i owocach.(8 liter)
8.Pierwjastek wpływający na przemianę cukrów i witaminy C. (6 liter)
9.Grupa zwierząt morskich,których mięso zawiera dużo jodu.(4 litery)
10.Choroba spowodowana brakiem żelaza(6 liter)
11.Pierwjastki występujące w organizmie w bardzo małej ilości (13 liter)
12.Brak jodu powoduje choroby układu ... (9 liter)
13.napój zawierający m.in. fluor. (7 liter)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T16:45:10+01:00
1.fosfor
2.jod
3.fluor
4.żelazo
5.mleko
6.migrena
7.witaminy
8.magnez
9.ryby
10.anemia
11.mikroelementy
12.nerwowego
13.herbata
2010-01-09T17:06:01+01:00
1 magnez lub fosfor
2 jod
3 fluor
4 żelazo
5 mleko
6 nerwica
7 witaminy
8 magnez
9 ryby
10 anemia
11 mikroelementy
12 hormonalny
13 herbata