Odpowiedzi

2010-01-09T16:44:54+01:00
16.5kg poniewaz 20*0.7=14 14+2.5=16.5
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T16:46:16+01:00
Pusty 20-litrowy kanister na benzynę waży 2,5kg , a litr benzyny waży 0,7 kg. Jaka może byś maksymalna waga kanistra z benzyną?

2.5+(0.7*20)=2.5+14=16.5 kg
Maksymalna waga kanistra z bęnzyną może być 16.5kg
4 4 4
2010-01-09T16:48:05+01:00
2,5 kg+0,7kgx20=16,5kg -waga maksymalna karnistra z benzyną:)
3 3 3