Odpowiedzi

2010-01-09T16:45:42+01:00
* odra
* świnka
* ospa wietrzna
* różyczka
* grypa
* katar
* wirusowe zapalenie wątroby (żółtaczka zakaźna)
* AIDS
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T16:48:30+01:00
Myślę, że chodzi ci o ludzkie choroby wirusowe, ale dam na wszelki wypadek zwierzące tez :)

Choroby wirusowe u ludzi to np.:
- odra
- ospa
- świnka
- różyczka
- grypa

Natomiast choroby wirusowe u zwierząt to:
- pryszczyca
- wścieklizna
- nosówka
- myksomatoza
- ptasia grypa
11 3 11