Pole każdego z narysowanych prostokątów jest równe 6cm ^ 2. Oblicz pola zacieniowanych części prostokąta. Jest to zad. 25* ze str. 129 z podręcznika Matematyka z plusem - Matematyka 1. Z góry dziekuje za rozwiazanie!
W załączniku dodaję rysunki.

2

Odpowiedzi

2010-01-09T16:54:57+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T16:56:26+01:00
A) Pp- 6 cm²
Pt= 1/2 x a x b
Pt+ 1/2 x 6 cm²= 3 cm²
b) także 3 cm²
c) też 3 cm²
niestety obliczeń nie mam do b i c


*1/2 oznacza jedna druga.
22 2 22