Uzupełnij zdania odpowiednimi wyrazami, wybranymi spośród podanych. Tam , gdzie to potrzebne, zmień ich formę gramatyczną

akt, foyer, obsada, widownia, scena, owacja, interpretacja, monodram

a)Niezwykła ........roli Papkina wywołała uznanie publiczności.
b)''Balladyna'' to sztuka w pięciu.........
c)Krystyna Janda występowała w wielu........- zawsze z ogromnym powodzeniem.
d)..........nagrodziła artystów............ na stojąco.
e)Antrakt spędziliśmy w ..........., gdzie żywo dyskutowano dobór aktorów.
f)Odtwórca głównej roli był aż sześć razy wywoływany na.............
g)Temat sztuki dość błahy, intryga naiwna, dowcip niskich lotów, ale za to.............- znakomita!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T16:50:05+01:00
A) obsada
b) aktach
c) monodramach
d) widownia; owacją
e) foyerze
f) scenę
g) interpretacja

Pozdrawiam:)
41 4 41
2010-01-09T16:50:49+01:00
A)Niezwykła obsada roli Papkina wywołała uznanie publiczności.
b)''Balladyna'' to sztuka w pięciu aktach.
c)Krystyna Janda występowała w wielu- zawsze z ogromnym powodzeniem.
d)Widownia nagrodziła artystów owacją na stojąco.
e)Antrakt spędziliśmy w monodramie, gdzie żywo dyskutowano dobór aktorów.
f)Odtwórca głównej roli był aż sześć razy wywoływany na scenę.
g)Temat sztuki dość błahy, intryga naiwna, dowcip niskich lotów, ale za to interprentacja- znakomita!
26 3 26
2010-01-09T16:52:43+01:00
A)Niezwykła obsada roli Papkina wywołała uznanie publiczności.
b)''Balladyna'' to sztuka w pięciu aktach.
c)Krystyna Janda występowała w wielu monodramatach- zawsze z ogromnym powodzeniem.
d)Widownia nagrodziła artystów owacją na stojąco.
e)Antrakt spędziliśmy w foyerze, gdzie żywo dyskutowano dobór aktorów.
f)Odtwórca głównej roli był aż sześć razy wywoływany na scene.
g)Temat sztuki dość błahy, intryga naiwna, dowcip niskich lotów, ale za to interpretacja- znakomita!
26 3 26