Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T17:00:39+01:00
Polacy najczęściej wyjeżdżają do Niemiec, Hiszpanii, Holandii i Francji. Na dłużej zostają za to w Wielkiej Brytanii i Irlandii.większość z nich to pracownicy sezonowi. Nasi rodacy najczęściej pracują w budownictwie, sektorze informatycznym, komputerowym, w transporcie, gastronomii i hotelarstwie.

Przyczyny :
ekonomiczna , edukacyjna , turystyczno-obyczajowa, polityczna, rodzinna , z powodów zdrowotnych, religijne .
13 3 13
2010-01-09T17:06:03+01:00
Najwięcej Polaków mieszka w USA, Irlandii, Islandii. Pracują tam, zakładają rodziny, osiedlają się. Emigrują ze względu często na zarobki lub gdy nie mogą znaleźć tutaj pracy. Niektórzy chcą zacząć życie od nowa a inni jeszcze uciekają przed policją. Powody to: słaby kurs zł, brak pracy w Polsce,