Przetłumacz na jezyk polski :

Mein lieber Freund - dieses " Ja, ja, gleich"
kenne ich schon, und ich weiss , was das zu bedeuten hat -
namlich , dass ich selbst den Mull wegbringen muss.


Nein , nein Sohnemann- in einer halben Stunde
essen wir zu Mittag. Also mach es bitte jetzt.!

Gib mir bitte noch eine halbe Stunde!

Tim, kannst du bitte eben den Mull zur Mulltonne bringen ?

Abgemacht , Mama !
Ja, ja gleich, Mama !

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T17:01:23+01:00
Mój drogi przyjacielu - to "Yes, yes, prawo"
Już wiem, i wiem, co to znaczy --
a mianowicie, że ja sam, bo wzięliście gazy.


Nie, nie Sohnemann-w pół godziny
Jemy obiad. Więc zrób to teraz.!

Proszę mi dać kolejne pół godziny!

Tim czy możesz po prostu umieścić gazę na stare śmieci?

Dobrze, mamo!
Tak, tak prawo, mama!
2010-01-09T17:05:45+01:00
Moj drogi przyjacieli- ten-tak tak zaraz znam to i wiem co to znaczy mianowicie ze sam musze wyniesc smieci

nie moj synu- za pol godz jemy obiad wiec zrob to teraz

daj mi jeszcze pol godz

tim mozesz wyniesc smieci do smietnika

ustalone mama
tak tak zaraz mama
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T17:08:40+01:00
Mój drogi przyjacielu - to "Tak, tak, jednakowo"
Już wiem, i wiem, co to znaczy --
a mianowicie, że ja sam, bo wzięliście gazę.


Nie, nie synku-w pół godziny
Jemy obiad. Więc zrób to teraz.!

Proszę mi dać kolejne pół godziny!

Tim czy możesz po prostu wyrzucić gazę na stare śmieci?

Dobrze, mamo!
Tak, tak jednakowo, mamo!
2 3 2