Proste zadanie z francuskiego! miałam napisać pocztówkę z j.franc., napisałam ją i proszę was o RZETELNE sprawdzenie Republique de Cote d'Ivoire-to Wybrzeze Kości Słoniowej.
bez francuskich znaków

Ma chere Ula,
Comment ca va? Je suis en Republique de Cote d'Ivoire quelle est dans Afrika. Mon hotel " éléphant" se situe a l'est en bord de mer. Dans l'hotel il y a une piscine, un sauna et beaucoup d'autres attractions. Ma chambre est grand et beau. Il fait tres chaud dans ce pays: 30-25 C. Demain je suis dans la Park National
de la Comoe! Sinceres salutations d'une Republique de Cote d'Ivoire ensoillee! Bises!
Magda

z góry wam dziękuję

3

Odpowiedzi

2010-01-09T17:47:04+01:00
Napisałałeś poprawnie chcesz to dam ci to przetłumaczone dosłownie na polski
2010-01-09T18:09:37+01:00
Nie jestem tego pewna a tu masz przetłumaczenie na polski :
Moi drodzy Ula,

Comment ça va?(Nie pamiętam co to znaczy) Jestem w Republice Wybrzeża Kości Słoniowej, który jest w Afrika. Mój hotel "Słoń"leży na wschód od morza w hotelu znajduje się basen, sauna i wiele innych atrakcji. Mój pokój jest duży i piękny. Tu jest bardzo gorąco w tym kraju: 30-25 C. Jutro jestem w Parku Narodowym .Z poważaniem Republiką Wybrzeża Kości Słoniowej ensoillee! Bises!

(Nie pamiętam niektórych słów)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T18:37:08+01:00
Nie jestem pewna, ale chyba przed ''bord'' powinno znajdowac się ''un''.
Reszta ok. :))