Jaki program do zdjęć ma opcje tworzenia takich formatow zdjec?Jak pokazane tutaj :
http://c.wrzuta.pl/wi7827/f68f3147002415e2490ef23e/0/kocham%20cie%20skarbie.

chodzi mi o to, zeby zdjecia byly na takich formacie, jakim kiedys robiono zdjecia starymi aparatami.
kto zna niech poda jakies programy do zdjec ale fajne a nie jakies zalosne!

2 zadanie : podac program, ktory ma mozliwosc tworzenia zdjec tak,zeby jedna jego czesc byla w kolorze inna nie. tak jak pokazane tu :
http://images32.fotosik.pl/296/1f0ae7c3aeee151fmed.jpg
dam naj!

3

Odpowiedzi

2010-01-09T17:07:23+01:00
Ja znam: lonapix.com,photofunia.com, FotoFlexer.com,picnik.com
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T18:15:34+01:00
PHOTOSHOP CS2 i masz wszystko załatwione, można tam robić przepiękne przejścia z czerni-bieli na kolor albo wyraźne granice między nimi. Program ma też możliwość obróbki zdjęć na sephię czy dodawanie przeróżnych ramek, co wszystko jest 1/100 możliwości programu, nie dodam linku do pobrania pirackiej wersji na tej stronie bo jest to zapewne zabronione przez regulamin. Na moim profilu jest moje gadu, napisz to ci wytłumaczę jak wszystko po kolei zrobić, jeśli oczywiście masz chęci.

Dodaję w załączniku mój przerobiony w Photoshopie avatar, chodzi o te efekty o które pytasz.
2010-01-09T18:42:47+01:00
Picasa 3 http://www.instalki.pl/programy/download/edycja_grafiki/Picasa.php