Muszę zrobić plakat, czy coś w tym stylu, po prostu pracę dodatkową i nie mam pomysłu. Proszę o propozycję tematu, tylko żeby były bardziej rozwinięte, nie coś typu ,, animals" ,, my city" ,, my family" tylko coś na WYŻSZYM poziomie. Proszę o przynajmniej trzy propo w jednym rozwiązaniu. Za najciekawsze i najbardziej wyczerpujące pomysły daję naj.

3

Odpowiedzi

2010-01-09T17:08:04+01:00
Możesz zrobić plakat, ze zdjęciami twoich przyjaciół i opisać ich .
oczywiście po Angielsku .
Możesz zrobić , plakat na temat twojego ulubionego zespołu muzycznego , lub ulubionego filmu .
Albo zrobić plakat na temat tego czym się interesujesz , lub na temat tego co jest twoją pasją ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T17:12:13+01:00
Odkrywaj swój świat przez internet - Discover your world through the Internet
tam możesz narysować komputer itp.
Świat widziany oczami dziecka - Seen world with eyes of the child
tam możesz namalować dziecko i jego duże oczka itp.

No nie mam już więcej pomysłów ale te dwa są super ;D pzdr ;*
1 5 1
2010-01-09T17:16:09+01:00
Najlepszy byłby plakat bez żadnych informacji dodatkowych (typu notatki) coś chwytliwego co zapada w pamięć odbiorców...więc proponuję ci coś z akcji dbania o planetę Ziemi...najlepiej na brystolu wyklej ogromny śmietnik i doklej kulę Ziemską tak jakby ktoś wrzucał ją do śmietnika... w zależności od tego na jaki przedmiot masz to zadane możesz zamieścić u dołu krótką notatkę na temat niszczenie naszej planety podkreślając że jeżeli będzie tak dalej to skończy tak jak na rysunku powyżej:):)
1 4 1