Uzupełnij zdania

Białka zbudowane są z ..... . Ich liczba,kolejność i rodzaj nadają białkom indywidualny charakter.Skrobia i glikogen są zbudowane z cukru prostego - ................. .Tłuszcze to związki złożone z ........................ i ...................... .\

Z góry Dziękuje ;D

2

Odpowiedzi

2010-01-09T17:11:47+01:00
Białka są zbudowane z pierwiastków. Ich liczba kolejność i rodzaj nadają białką indywidualny charakter .Skrobia i Glikogen są zbudowane z cukru prostego- glukozy. Tłuszcze to związki złożone z wodoru i tlenu.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T17:12:26+01:00
Białka zbudowane są z AMINOKWASOW.Ich liczba,kolejność i rodzaj nadają białkom indywidualny charakter.Skrobia i glikogen są zbudowane z cukru prostego GLUKOZY.Tłuszcze to związki złożone z WĘGLA I WODORU


mam nadzieje że coś pomogłam ;)