Odpowiedzi

2010-01-09T17:16:27+01:00
2010-01-09T17:17:01+01:00
22 grudnia promienie słoneczne padaja pod kątem 90°

wtedy słońce jest w zenicie nad zwrotnikiem koziorożca.

Myśle że pomogłam ..;]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T20:31:27+01:00
Na północy :
90 stopni - f (szerokość geograficzna) - 23 stopnie 27 minut = 0 stopni (słońce nie góruje w czasie nocy polarnej)
na południu :
90 stopni - f + 23 stopnie 27 minut = 46 stopni 54 minuty