Przetłumacz na jeyzk polski i sprawdz czy sa dobrze ułozone zdania prosze:)
Man streitet sich oft mit Geschwistern uber Schulsachen
Häufig diskutiert man uber hohe Telefonrechnungen mit dem Eltern.
Oft regen siech die Eltern uber schlechte Noten auf.
Dazu kommt dass die Eltern intolerant sind.
Die Eltern sind fast immer gegen spätes Ausgehen der Kinder
Worüber streitet ihr euch schon wieder?

2

Odpowiedzi

2010-01-09T17:19:38+01:00
Człowiek walczy często z rodzeństwem o rzeczy szkole
Często nie jest dyskusja na temat wysokich rachunków za telefon z rodzicami.
Często wspierają chorych rodziców o złe stopnie w.
Poza tym, że rodzice nie tolerują.
Rodzice są prawie zawsze późno, by wychodzić z dziećmi
Co ty twierdząc, znowu?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T17:22:10+01:00
klocimy sie czesto z rodzenstwem o szkolne rzeczy
czesto dyskutujemy z rodzicami o wysokich rachunkach telefonicznych
rodzice czesto denerwuja sie z niedobrych ocen
do tego dochodzi to ze nie sa tolerancyjni
rodzice sa prawie zawsze przeciwni poznemu wychodzeniu dzieci
o co znowu sie klocicie