Odpowiedzi

2010-01-09T17:18:22+01:00
Bezposrednia jest dosłowna, posrednia wymaga chociaz minimalnego wyciagniecia wniosków z opisu.

bezposrednia: pan x jest bardzo przedsiębiorczy

posrednia: pan x zrobił swietny interes, zarobił kupę forsy i jest ustawiony do konca zycia
110 2 110
2010-01-09T17:19:12+01:00
Bezpośrednia np. Ola jest bardzo miła i koleżeńska
pośrednia Ola wczoraj pożyczyła mi zeszyty z własnej woli
106 3 106
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T17:21:59+01:00
Charakterystyka bezpośrednia - narrator wymienia cechy bohatera i wyraża swoje opinie o nim.
Charakterystyka pośrednia - narrator nie mówi o bohaterze wprost, lecz poprzez wypowiedzi innych postaci lub słowa i działania samego bohatera.

proszę ;)
194 4 194