Odpowiedzi

2010-01-09T17:27:16+01:00
Rozumiem to tak, że ojczyzna powinna być dla ciebie tak ważna, że nawet gdyby była najgorsza i wogle to powinieneś być dumny, że ją masz. Chodzi o patriotyzm.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T17:27:47+01:00
Rozumiem to w ten sposób że pomimo iż np ktoś wyjedzie do stanów zjednoczonych i jest to większe państwo niż Polska to i tak Polske kocha się bardziej ponieważ jest to nasz własny kraj z tamtąd pochodzą nasze korzenie
2010-01-09T17:28:32+01:00
Ojczyzna może byc mała i mało znana , ale zawsze bedzie twoją ojczyzną. Nieważne co się stanie , zawsze będzie twoją ojczyzną , twoim domem do którego zawsze możesz wrócic.