Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T17:33:23+01:00
Właściwości:
- posiada własności aseptyczne i toksyczne
- ma większą gęstość od powietrza
- ma zapach powietrza po burzy
- w stanie wolnym
występuje w atmosferze, powstaje w górnych warstwach atmosfery pod wpływem promieniowania ultrafioletowego w wyniku
rozpadu cząsteczek O2 pod wpływem światła i dalszego łączenia się ich
- może występować w dwóch stanach elektronowych: trypletowym i singletowym

Zastosowania:
- wykorzystywany jest do wyjaławiania wody pitnej
- do oczyszczania powietrza np. w szpitalach
- utlenianie paliwa
rakietowego
- działanie bakteriobójcze
1 5 1
2010-01-09T17:35:11+01:00
Ozon posiada silne własności aseptyczne, toksyczne i dezynfekcyjne

zastosowanie:
- wyjaławianie wody pitnej
- wyjaławianie pomieszczeń
- utlenianie paliwa rakietowego
- najlepszy środek dezynfekcyjny
2010-01-09T17:38:48+01:00
ZASTOSOWANIE:
-do wyjaławiania wody pitnej
-utlenianie paliwa rakietowego
-wyjaławianie pomieszczeń np. w szpitalach
-do uzdatniania wody

WŁAŚCIWOŚCI:
-niebieski gaz
-zapach taki jak powietrze po burzy
-gaz niepalny
-dobrze rozpuszcza się w wodzie
-silny utleniacz
-ma większą gęstość od powietrza

Może coś się przyda :))