Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T17:34:47+01:00
P=π2,2²=3,14*4,84
π=3,14
r=promień
2010-01-09T17:39:37+01:00
Liczba pi jest współczynnikiem proporcjonalności
π≈3.14

r to promień koła

P=π*r²
P=π * (2.2)²
P=π * 4.84
P= 3.14 * 4.84
P=15.1976 [dm²]

nie wiem czy musisz liczbe pi podstawiac jesli nie to wtedy wynik = 4.84π
2010-01-09T18:25:46+01:00
P=πr²
P=π * 2,2*2,2
P=π*4,84
P=3,14*4,84
P = 15,1976 dm²

2. π=3,14
r- promień