Obok zdań wstaw literkę P lub F (P-prawda , F -fałsz )

1.Białka i Tłuszcze wchodzą w skład błon komórkowych.
2.Głównym źródłem energii dla organizmu człowieka są białka.
3.Zapotrzebowanie na pokarm zawierający białka jest większe w okresie dużego przyrostu masy mięśniowej.
4.Zapotrzebowanie na tłuszcze wzrasta wraz ze starzeniem się organizmu.
5.Białka stanowią główny składnik enzymów.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T17:37:16+01:00
2010-01-09T17:38:32+01:00

1.Białka i Tłuszcze wchodzą w skład błon komórkowych. P
2.Głównym źródłem energii dla organizmu człowieka są białka. F
3.Zapotrzebowanie na pokarm zawierający białka jest większe w okresie dużego przyrostu masy mięśniowej. P
4.Zapotrzebowanie na tłuszcze wzrasta wraz ze starzeniem się organizmu. F
5.Białka stanowią główny składnik enzymów. P