Odpowiedzi

2010-01-09T17:41:01+01:00
Aby pokryć 2,4m trzeba 12 płytek o długości 20 cm(wzdłuż) a wszerz 4,5m odpowiada 15x drugi bok płytki, który ma 30cm więc

2,4m=12*0,2m
4,5m=15*0,3m

czyli trzeba 12(wzdłuż)x15(wszeż) płytek, co daje 180 płytek
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T17:44:33+01:00
Pole podłogi=2,4m*4,5m=10,8m2
1m2=10000cm2
10,8+10000=108000cm2
pole płytki=20cm*30cm=600cm2

108000cm2:600cm2=180 płytek jest potrzebnych
1 5 1
2010-01-09T17:44:43+01:00
Pp-pole podłogi
Pp=2,4 m*4,5m
Pp=10,8 m kwadratowych

P-pole płytki
P-20cm/30cm
P=600cm kwadratowych czyli 0,06m kwadratowych
1m=100cm

Pp/P=10,8 m kwadratowych / 0,06 m kwadratowych =180
Potrzebnych było 180 płytek o wymiarach 20 cm x30 cm.
2 3 2