Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T17:45:57+01:00
Czesc nie dawno to mialem i zrobilem tak. wynik wyszedl dobry ale cos z jednym obliczeniem ale pani powiedzila ze jest ok. a wiec:

Dane:
p= 1840Pa
g= 10N/kg
h= 20cm=0,2 m

Szukane:
d=?
d= p:h:g(ja tak napisalem)
d= 1840Pa: 0,2m: 10N/kg
d= 9200:10
d= 920kg/m3
920kg/m3 = oliwa;]

Prosze;]
1 5 1
2010-01-09T17:49:02+01:00
Wykonałam to tak:
Dane:
h=20cm=0,2m
P=1840 Pa
D = P/HG
d = 1840/0,2*10= 920 kg/m 3 <czyli sześcienny>
Czyli jest to Oliwa ;)