Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T17:48:59+01:00
Złoty srodek oznacza zachowanie rownowagi, umiaru we wszystkim, nie popadanie w zadne skrajnosci
31 4 31
2010-01-09T17:49:21+01:00
(Horacjański) Złoty środek - sposób na życie, którego główna zasada nakazuje panowanie nad emocjami. Filozofia środka zaleca umiar i powściągliwość, do których dąży się poprzez panowanie nad emocjami.

Pozdrawiam:)
39 4 39