Przetłumacz.

Most children in Britain live in towns and cities, so they don't see wild or farm animals every day. You can visit some farms and learn about farm life and see animals like sheep, pigs and cows. Some of these farms are in the country but others are in towns and pupils go to them on school trips.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T17:54:25+01:00
Wiekszosc dzieci w Wielkiej Brytanii mieszka w miastach, wiec nie wiedza jak wygladaja dziekie lub farmerskie zwierzeta na co dzien. Mozesz odwiedzic jakies wsie i nauczyc sie o zyciu na wsi oraz zobaczyc zwierzeta jak owce, krowy i swinie. NIektore z tych farm sa w na wsi ale niektore w miesci wiec szkoly moga odwiedzic je jak szkolna wycieczke.
2 3 2
2010-01-09T17:55:02+01:00
Większość dzieci w wielkiej Brytanii żyje w miastach, więc nie spotyka się na co dzień z dzikimi zwierzętami, lub też z tymi, które żyją na farmie. Można odwiedzić przeróżne farmy i dowiedzieć się czegoś o życiu tam, jak i również obserwować zwierzęta takie jak owce, świnie, czy krowy. Większość z tych farm znajduje się w kraju ale uczniowie na wycieczkach szkolnych wybierają się zazwyczaj na te nieopodal miasta.
1 5 1
2010-01-09T17:56:31+01:00
Wiele brytyjskich dzieci mieszka w miastach, więc nie widzą co dziennie dzikich zwierząt i zwierząt z farm. Możesz odwiedzać farmy i uczyć się o ich życiu oraz możesz widzieć zwierzęta takie jak owce, świnie i krowy. Wiele farm jest w kraju ale inne z dala od miast dlatego uczniowie jeżdżą tam na szkolne wycieczki.
1 5 1