Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T17:58:10+01:00
A = 72 cm - (8cm*2) = 56 cm
b = 60 cm - (8cm*2) = 44 cm
c = 8 cm
___________________________

V= a*b*c
V= 56cm*44cm*8cm
V=19 712 cm³
2 5 2
2010-01-09T17:59:04+01:00
V = (72 - 2*8)cm*(60-2*8)cm*8cm = 56cm*44cm*8cm = 19 712 cm²
odp. Objętość tego pudełka ma objętość 19 712 cm².
2010-01-09T18:03:18+01:00
72-16=56 (cm)
60-16=44 (cm)

V= abh = 56×44×8=19712cm³