Odpowiedzi

2010-01-09T17:55:48+01:00
Россия
Россия
Русский
Русская женщина
Русский язык
говорить русский
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T17:57:56+01:00
Rosja - Россия
z Rosji - из России
rosjanin - росйанин
rosjanka - росйанка
rosyjski język - русский язык
mówić po rosyjsku - говорить русским языком

Mam nadzieje, ze pomoglam..
Używałam tego słownika -->http://www.slownik.ukraincow.net/
Jeszcze nigdy mnie nie zawiódł..
Polecam :)
2010-01-09T18:01:27+01:00
Rosja - rossi-ja

Z Rosji: iz rossii

rosjanin : rossi-ja-nin

rosjanka: roossi-ja-nka

rosyjski jezyk: russkij ja-zyk

mowic po rosyjsku - goworit-miekki znak russkim ja-zykom