Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-22T22:26:38+02:00
Jest dzień 26 czerwca 1997 roku. Ja leże sobie w łóżeczku jak zawsze do południa i myślę sobie o moim ukochanym. Ach Gdybyś Ty wiedział jakim ja uczuciem Cię darzę. Gdybyś Ty wiedział jak to uczucie z sekundy na sekundę rośnie. Ach... Chyba już muszę wstawać. Tak myślę sobie czy napisać do Damiana czy nie. Tak bardzo mi się podoba. Ciekawe czy ja mu się też podobam?! Jesteś Jak Słodki Kwiat Taki Tajemniczy i Niezapomniany. No proszę. Może zacznę pisać wierszę o moim ukochanym. Dobry pomysł napiszę mu wiersz. Ale co z tego że go napiszę jak i tak nigdy mu go nie dam, nigdy się nie odważę. Ach kończę to pisanie. Muszę wstawać a tak mi się nie chcę. Bym jeszcze poleżała i pomarzyła o moim ukochanym. Muszę na dziś również skończyć to pisanie bo nie mam czasu. Mam trochę do roboty, no i muszę wymyślić jak dyskretnie przekazać Mu że Go tak bardzo kocham.
22 4 22
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T23:25:26+02:00
22.09.09
O boże jaka jestem szczęśliwa!
Byłam dzisiaj u Michała , znowu świetnie się razem bawiliśmy.
Żyć bez niego nie moge!
Ciekawe kiedy znowu się spotkamy...
Oby niedługo!
Dziś byliśmy razem w kinie.
Leciała fajna komedia.
Oboje lubimy takie filmy , jak śmieszy to znaczy że jest OK.
Niemoge się doczekać naszego następnego spotkania!
Chyba z podekscytowania nie zasne!
KOńcze już piać bo ide sprawdzić czy jest na gg.
Chyba się zakochałam =)

24 2 24