Odpowiedzi

2010-01-09T17:56:23+01:00
Gdy miałem pięć lat pomogłem staruszce nieść zakupy bo mi serce kazało.np zajrzyj na koniec do podręcznika może jeszcze coś będzie.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T18:50:25+01:00

Pierwsza:
Pewnego dnia moja babcia w trafiła do szpitala,
lekarze podejrzewali raka,
bardzo się modliłam by ta teza się zmienił.
Dzień rozpoczynałam modlitwą,Bóg mnie wysłuchał ;)
Druga:
Mój brat miał zagrożenie z trzech przedmiotów,
nie chciałam by powtarzał klasy,
dzięki nieugiętej modlitwie Bóg mnie wysłuchał,
brat jest już na studiach.
Trzecia:
Dał mi życie i nauczył jak kochać bliźniego.

Za to wszystko bardzo Go kocham ;)