Odmień przez przypadki i liczby rzeczownik las.
wypisz tematy oboczne i oboczności

M. l. poj _________ liczba mnoga___________
D. l. poj _________ liczba mnoga___________
C. l. poj _________ liczba mnoga___________
B. l. poj _________ liczba mnoga___________
N. l. poj _________ liczba mnoga___________
MS. l. poj _________ liczba mnoga___________
W. l. poj _________ liczba mnoga___________


___________________________________________________________________

3

Odpowiedzi

2010-01-09T18:00:19+01:00
M. las lasy
D. lasu lasów
C. las lasy
B. lesie lasom
N. lesie lasach
Ms. lasem lasami
W. las ! lasy
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T18:00:21+01:00
l.poj. l.mn.
M: las lasy
D. lasu lasów
C. lasowi lasom
B. las lasy
N. z lasem z lasami
Msc: O lesie o lasach
W: o, lasie ! o, lasy !


oboczności: u:ie:em:wi

temat: las
2 1 2
2010-01-09T18:01:22+01:00
M. l. poj ___las______ liczba mnoga_____lasy______
D. l. poj ______lasu___ liczba mnoga____lasów_______
B. l. poj __las_______ liczba mnoga_____lasy______
N. l. poj __z lasem_______ liczba mnoga___z lasami________
MS. l. poj ___o lesie______ liczba mnoga______o lasach_____
W. l. poj ____lesie_____ liczba mnoga___lasy________
2 3 2