Mam opisać swój dzień po Angielsku.
Miałbym prośbę żeby ktoś mi to zrobił.
Chodzę do 2 klasy gim.
Nagroda 20 punktów
W treści tego zadania niech będzie że byłem u kolegi i rzucaliśmy się śnieżkami, potem wróciłem do domu, sprzątnąłem pokój i do wieczora grałem na komputerze.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T17:58:40+01:00
My day was so as ever normal. After the school I was at the friend, then we rushed with light snows. Then I got back home. Next up to the evening I played on a computer.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T18:00:52+01:00
My day was so as ever normal. After the school I was at the friend, then we rushed with light snows. Then I got back home. Next up to the evening I played on a computer.

jeśli pomogłem daj naj
to nic nie kosztuje lecz motywuje
pozdro:)
1 5 1