Odpowiedzi

2010-01-09T18:05:25+01:00
Wierzę w Ciebie Boże, który oddałeś za mnie życie, wyznaję Twoje zmartwychwstanie Ty który uczyniłeś cud na krzyżu i oczekuję przywróecenia do życia tych których już nie ma. I domu niebiekiego Amen
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T18:09:48+01:00
Boze Ojcze Miluje Cie nad zycie
tys jest jedyny w mym sercu
Ty dla nas umarles
ty dla nas zmartychwstales
ty nas pokochales ze wszystkim co w naszych sercach
Ojcze prowadzisz mnie
chronisz do zlego
i kochasz
Wierze w ciebie i ma wiara wieczna bedzie
kochac nade wszystko
Boze zrobie dla twego imiena wszystko tylko pokaz ni droge do ciebie
tys wieszna miloscia
amen
1 5 1