Odpowiedzi

2010-01-09T18:20:53+01:00
- przygotowanie organizm na walkę z chorobą,
- uniknięcie skutków choroby.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T18:26:27+01:00
1. Dzięki szczepieniu występuje mniejsze ryzyko zachorowań i zakażeń drobnoustrojami.
2. Skutki chorób są czasami nieodwracalne, a szczepienie daje możliwość uniknięcia przewlekłych powikłań pochorobowych.
2 5 2
2010-01-09T18:27:19+01:00
1.szczepionki stosuje się w celach profilaktycznych (zapobieganie chorobom, np. odra, gruźlica)
2.szczepionki stosuje się w celach leczniczych (zwalczanie chorób, np. pryszczyca).

Jednak trezba pamietac, aby osoba poddawana szczepieniu była zdrowa.
1 5 1