Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T18:36:53+01:00
Afrikaans-"jąkały" był to plemiona Koloredów oraz białych Afrykanerów.Plemona te powstąły w koloniach Afrykańskiech.
licze na naj:D
nie napisałeś co napisać;] to tak napisłam:D
2 3 2
2010-01-09T19:42:29+01:00
Afrikaans " jąkały " były to plemiona Koloredów i białych afrykanerów. Powstały w koloniach afrykańskich.
Afrikaans to pierwszy język dla niemal 6,5 mln mieszkańców RPA, a drugim dla kolejnych 4 mln. Z tego 3,2 mln to Afrykanerzy. Nie tylko Afrykanerzy posługują się tym językiem. Tak naprawdę ponad 80 % Koloredów posługuje się afrikaans. Ponadto dla wielu Bantu, zwłaszcza w Wolnym Państwie, jest to drugi język.

Pozdrawiam! :)
1 5 1