Odpowiedzi

2009-09-22T22:35:15+02:00
X + 3x = 24
4x = 24 / 4
x = 6

y = 18

układ:
x + y = 24
y = 3x

x + 3x = 24
y = 3x

x = 6
y = 18
2009-09-22T22:35:30+02:00
X + 3x = 24
4x = 24
I liczba: x = 6

II liczba: 3x = 3 x 6 = 18
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T22:35:45+02:00
Suma dwóch liczb wynosi 24. jedna liczba jest 3 razy większa od drugiej. jakie to liczby . .
x-druga
3x-pierwsza
x+3x=24
4x=24
x=24:4
x=6, a 3x=18
Są to liczby 6 i 18