Odpowiedzi

2010-01-09T18:43:16+01:00
5+7=12
75-57=18
liczba której szukasz to 57
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T18:44:20+01:00
Szukana liczba to :57
X-pierwsza liczba szukana
Y-druga liczba szukana

x+y=12
10y+x-10x+y=18

x+y=12
10y+x-10x-y=18

x+y=12 /-9
9y-9x=18

-9x-9y=-108
+ 9y-9x=18
---------------------------------
-18x=-90 /:-18
x=5

x+y=12
x=5

5+y=12 /-5
y=7

SPR>:
5+7=12
75-57=18




Odp.: Szukane liczby to 5 oraz 7.
2 5 2