Odpowiedzi

2010-01-09T18:43:21+01:00
Środek okręgu leży w środku okręgu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T18:51:44+01:00
1. Środek okręgu opisanego na trójkącie prostokątnym leży na środku przeciwprostokątnej. Środek okręgu opisanego na trójkącie ostrokątnym leży wewnątrz trójkąta. Środek okręgu opisanego na trójkącie rozwartokątnym leży poza trójkątem. Środek okręgu opisanego na trójkątach: równoboczny i równoramienny leży we wnętrzu tych trójkątów.
2. Środek okręgu wpisanego w trójkąt ostrokątny leży w środku tego trójkąta. Środek okręgu wpisanego w trójkąt prostokątny leży wewnątrz tego trójkąta. Środek okręgu wpisanego w trójkąt rozwartokątny leży wewnątrz tego trójkąta. Środek okręgu wpisany w trójkąty: równoboczny, równoramienny i różnoboczny również leży w środku tego trójkąta.
3. Środek okręgu opisanego na trójkącie prostokątnym leży na środku przeciwprostokątnej.