Odpowiedzi

2010-01-09T19:00:44+01:00
Skecz-kabaret skeczy męczących(piosenka ekologów xd)
piosenki- "jasne niebo,czysta woda" , "ścieki" ,
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T19:02:26+01:00
Http://qukaczmarczyk.wrzuta.pl/audio/12Yh7XlECLR/piosenka_o_kontakcie_z_przyroda_-_kowalski

http://ferrari23.wrzuta.pl/audio/0o3wzV2AGnW/

http://kabaretksm.wrzuta.pl/audio/5uTsgux85Fa/kabaret_skeczow_meczacych_-_piosenka_ekologiczna

http://aga616.wrzuta.pl/audio/9DquRwqxoEu/remington-piosenka_ekologiczna