Odpowiedzi

2010-01-09T18:54:30+01:00
Oskarżony został przez arcykapłanów i starszych o podburzanie narodu, namawianie do niepłacenia podatków cesarzowi oraz podawanie się za żydowskiego króla. Piłat
1 5 1
2010-01-09T18:56:11+01:00
Jezus zostal ukrzyzowany bo zydzi nie uwierzyli ze to on jest mesjaszem opisanym w starym testamencie, uznali go za bluznierce poniewaz powolywal sie na Boga i odposzczal grzechy.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T18:56:21+01:00
Bo nie chce sprzeciwiać się ludowi,
wie, że gdyby to zrobił prawdopodobnie straciłby swoje stanowisko
dlatego najpierw karze go ubiczować - myśli,że widok ubiczowanego, ledwie trzymającego się na nogach człowieka obudzi sumienie w ludziach.
jednak tak się nie dzieje - lud dalej chce śmierci Jezusa
dlatego Piłat musi go skazać na śmierć
1 4 1